*REDUX (z jęz.ang.) – "przywrócony", "ożywiony".

PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Obszar dostaw
Wysyłamy zamówienia na terenie całej Polski oraz Niemiec – korzystamy z firm kurierskich, transportu specjalistycznego lub transportu HDS (samochód z żurawiem).

Koszty dostawy
Koszt wysyłki jest często ustalany indywidualnie i zależy od formy transportu, wielkości i gabarytów zamówienia oraz adresu dostawy. Dokładną cenę poznasz podczas składania zamówienia. Usługa HDS (z dźwigiem) dostępna jest na terenie dawnego woj. jeleniogórskiego oraz wybranych lokalizacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu – zalecamy rezerwację z 5–7 dniowym wyprzedzeniem.

Odbiór osobisty i magazynowanie
Możliwy odbiór osobisty z naszego magazynu po wcześniejszym umówieniu. Jeśli nie odbierzesz zamówienia w uzgodnionym terminie, naliczymy opłatę magazynową zgodnie z aktualnym cennikiem.

Warunki rozładunku
Klient musi zapewnić swobodny dojazd oraz warunki umożliwiające rozładunek (utwardzony plac, odpowiednia szerokość i wysokość wjazdu, brak przeszkód).
Jeśli rozładunek nie będzie możliwy z winy klienta (np. nieprzygotowany teren, zbyt wąski dojazd, brak miejsca dla HDS), klient ponosi wszelkie dodatkowe koszty ponownej dostawy, magazynowania lub przestoju pojazdu.

Przejście odpowiedzialności
Odpowiedzialność za zamówienie przechodzi na klienta:
przy odbiorze osobistym – w momencie wydania z magazynu,
przy dostawie kurierskiej – w chwili przekazania przesyłki przewoźnikowi,
przy dostawie HDS – w momencie rozładunku w miejscu wskazanym przez klienta.

Sprawdzenie przesyłki
Każdą przesyłkę należy sprawdzić przy odbiorze. W przypadku widocznych uszkodzeń konieczne jest spisanie protokołu szkody z kurierem/kierowcą.
Szkody ukryte (niewidoczne przy odbiorze) należy zgłosić do nas w ciągu 3 dni roboczych od odbioru – późniejsze reklamacje nie będą rozpatrywane.

Częściowa realizacja zamówienia
Zastrzegamy sobie prawo do realizacji częściowej wysyłki, jeśli wymaga tego logistyka lub dostępność produktów. O każdej takiej sytuacji zostaniesz poinformowany – możesz ją zaakceptować lub zrezygnować z zamówienia.

Masz pytania? Potrzebujesz indywidualnej wyceny transportu, HDS lub odbioru osobistego?
Skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy najlepsze rozwiązanie!


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu